Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy hodnocení
Jacquie L’Etang
Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. ... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod Sociologie, společnost
Vydáno: 2009 , PortálOriginální název:
Public Relations. Concepts, Practice and Critique
více info...
5 |
|
0 x |
4 |
|
2 x |
3 |
|
2 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy: 64 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 5
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).