Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy přehled
Jacquie L’Etang
Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. ... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod Sociologie, společnost
Vydáno: 2009 , PortálOriginální název:
Public Relations. Concepts, Practice and Critique
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy v seznamech
v Přečtených | 5x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Knihotéce | 2x |
v Chystám se číst | 1x |
v Chci si koupit | 1x |