Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy přehled

Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy
https://www.databazeknih.cz/img/books/12_/126808/public-relations-zakladni-teorie-praxe-kriticke-pristupy-126808.jpg 3 5 5

Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. ... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod Sociologie, společnost
Vydáno: , Portál
Originální název:

Public Relations. Concepts, Practice and Critique


více info...

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy v seznamech

v Přečtených5x
ve Čtenářské výzvě1x
v Knihotéce2x
v Chystám se číst1x
v Chci si koupit1x

Autorovy knížky

2009  64%Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy
Skrýt reklamy