Reklama hodnocení

Reklama
https://www.databazeknih.cz/img/books/40_/402859/bmid_reklama-Cp2-402859.jpg 4 8 8

Jak vytvořt tu správnou reklamu; jak využívat obrazy, slova, barvy; jak připravit účinnou reklmaní kampaň; jak vybrat vhodná média; jak zjistit, zda vaše reklama působí tak, jak chcete a na koho chcete; jak si v případě potřeby vybrat reklamní agenturu; které zákony a jak ovlivňují reklamu; nejdůležitější čísla a adresy reklamního trhu.... celý text

5
5 x
4
1 x
3
1 x
2
1 x
1
0 x
ztráta času  
0 x

Hodnocení knihy Reklama: 85 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 8


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Štítky knihy

reklama a propagace

Autoři knihy

Jitka Vysekalová
česká, 1941
Jiří Mikeš
česká, 1942