Reklama hodnocení
Jitka Vysekalová , Jiří Mikeš
Jak vytvořt tu správnou reklamu; jak využívat obrazy, slova, barvy; jak připravit účinnou reklmaní kampaň; jak vybrat vhodná média; jak zjistit, zda vaše reklama působí tak, jak chcete a na koho chcete; jak si v případě potřeby vybrat reklamní agenturu; které zákony a jak ovlivňují reklamu; nejdůležitější čísla a adresy reklamního trhu.... celý text
5 |
|
5 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Reklama: 85 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 8
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.