Rozummění: Literatura Romů ve výuce (nejen) romských žáků hodnocení
Lukáš Houdek , Vladimíra Neužilová , Radka Patočková , Marie Pavlovská
Inovativní čítanka a metodická příručka pro učitele pracující (nejen) s romskými žáky, která seznamuje pedagogy s možnostmi, jak a proč do výuky zapojit literaturu romských autorů. Publikace přináší celkem šestnáct metodik pro díla devíti literátů, některé z nich také navrhují způsob, jak do výuky nenásilně zapojit romštinu. Kniha ve své metodologické části čerpá z licencovaného programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení, jehož inovativní a žáky aktivizující metody mohou být pro pedagogy novinkou či přímo inspirací pro řadu dalších témat v rámci školních předmětů. Příručka mimo jiné využívá audio a video ukázek, které je možné stáhnout na stránkách nakladatelství KHER. Zastoupení romští autoři: Emil Cina, Eva Danišová, Tera Fabiánová, Ilona Ferková, Andrej Giňa, Jana Hejkrlíková, Iveta Kokyová, Vlado Oláh.... celý text
Zatím zde nejsou žádná hvězdičková hodnocení. Knihu můžete ohodnotit hvězdičkami nad její obálkou.
Autoři knihy
česká, 1984 Vladimíra Neužilová
česká, 1951 Radka Patočková
česká, 1981 Marie Pavlovská
česká, 1954