Rozummění: Literatura Romů ve výuce (nejen) romských žáků recenze
Lukáš Houdek , Vladimíra Neužilová , Radka Patočková , Marie Pavlovská
Inovativní čítanka a metodická příručka pro učitele pracující (nejen) s romskými žáky, která seznamuje pedagogy s možnostmi, jak a proč do výuky zapojit literaturu romských autorů. Publikace přináší celkem šestnáct metodik pro díla devíti literátů, některé z nich také navrhují způsob, jak do výuky nenásilně zapojit romštinu. Kniha ve své metodologické části čerpá z licencovaného programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení, jehož inovativní a žáky aktivizující metody mohou být pro pedagogy novinkou či přímo inspirací pro řadu dalších témat v rámci školních předmětů. Příručka mimo jiné využívá audio a video ukázek, které je možné stáhnout na stránkách nakladatelství KHER. Zastoupení romští autoři: Emil Cina, Eva Danišová, Tera Fabiánová, Ilona Ferková, Andrej Giňa, Jana Hejkrlíková, Iveta Kokyová, Vlado Oláh.... celý text
U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.
Autoři knihy
česká, 1984 Vladimíra Neužilová
česká, 1951 Radka Patočková
česká, 1981 Marie Pavlovská
česká, 1954