Sedm mýtů o vzdělávání hodnocení
Tereza Vlková , Daisy Christodoulou
Zkoumá sedm široce zastávaných představ, které brzdí žáky i učitele: Fakta brání porozumění Výuka vedená učitelem je pasivní Jednadvacáté století vše zásadně mění Vše se dá jednoduše vyhledat Měli bychom vyučovat dovednosti přenositelné napříč obory Projekty a žákovské aktivity jsou nejlepším způsobem, jak se učit Výuka znalostí je indoktrinace V každé kapitole Christodoulou srozumitelně předkládá teorii jednotlivých mýtů, zvažuje jejich praktické dopady a poukazuje na znepokojivé rozšíření takového přístupu. Poté s odkazem na aktuální poznatky kognitivních věd přesně vysvětluje, proč se jedná o mýtus. Autorka prezentuje přesvědčivé argumenty vysvětlující, jak vládní resorty a vzdělávací organizace na celém světě zklamaly učitele a žáky tím, že prosazují, ba dokonce nařizují špatnou praxi a teorii bez důkazů. Tento nesmírně výstižný text je nezbytnou četbou pro všechny učitele, studenty fakult připravující budoucí učitele, ředitele škol, tvůrce vzdělávací politiky, výzkumné pracovníky a akademiky na celém světě.... celý text
Literatura naučná Vzdělávání, školství
Vydáno: 2022 , EDUkačníLABoratoř (PublishED)Originální název:
Seven Myths About Education., 2014
více info...
5 |
|
1 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Sedm mýtů o vzdělávání: 90 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).