Spolupráce s rodinou a komunitou v programu Začít spolu hodnocení
Jana Poche Kargerová
Představujeme vám novou publikaci, která čtivou formou na konkrétních příkladech popisuje nové přístupy ke spolupráci školy a rodiny, které vycházejí z programu Začít spolu a opírají se o jeho standardy. Benefitem publikace se staly zkušenosti jak z mateřských a základních škol, které se k tomuto programu přímo hlásí, tak i z těch, které tento program inspiruje pro inovaci vlastní pedagogické praxe. Kniha může čtenáři pomoci pochopit hlavní myšlenky a principy v oblasti spolupráce rodiny a školy. Může ale také díky mnoha praktickým tipům a doporučením inspirovat k obohacení vlastní učitelské praxe. Jedná se o první monotematickou publikaci, která bude součástí ucelené řady o současném pojetí vzdělávacího programu Začít spolu. Postupně se budeme věnovat oblastem hodnocení a plánování výuky, vzdělávacím strategiím, inkluzi, komunikaci a podnětnému učebnímu prostředí.... celý text
Zatím zde nejsou žádná hvězdičková hodnocení. Knihu můžete ohodnotit hvězdičkami nad její obálkou.
Štítky knihy
metodika, metodické příručky kolektivní monografie základní školy alternativní výuka rodina a škola vzdělávací programy Začít spoluAutorovy další knížky
2015 | Metodika práce asistenta pedagoga při aplikaci podpůrných opatření u žáků z důvodu sociálního znevýhodnění: Druhý stupeň ZŠ |
2019 | Spolupráce s rodinou a komunitou v programu Začít spolu |
2015 | Metodika práce asistenta pedagoga při aplikaci podpůrných opatření u žáků z důvodu sociálního znevýhodnění: První stupeň ZŠ |