Strategie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení hodnocení
Miroslava Bartoňová , Marie Vítková
Kniha se zabývá problematikou vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Obsahuje kapitoly týkající se integrace a inkluze, speciálního školství a charakterizuje kurikulární dokumenty. Dále řeší oblast vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, žáků se specifickými poruchami učení a žáků s mentálním postižením a souběžným postižením více vadami.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Strategie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení: 50 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).