Tohle je marketing! hodnocení
Seth Godin
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. • Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. • Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. • Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. • Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.... celý text
5 |
|
3 x |
4 |
|
2 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
1 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Tohle je marketing!: 73 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 8
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Štítky knihy
motivační knihyAutorovy další knížky
2011 | ![]() |
2012 | ![]() |
2019 | ![]() |
2011 | ![]() |
2006 | ![]() |