Umění telefonovat hodnocení
Iain Maitland
Telefonáty jsou „chlebem“ každé žijící a vyvíjející se firmy. Lidé na manažerských i asistentských pozicích jich vyřizují denně desítky, ba i stovky. O to cennější je pravidlo zvládnout každou záležitost, to je každý telefonát co nejpřesněji a hned napoprvé; šetřím tak jak svůj drahocenný čas, tak i čas lidí, se kterými spolupracuji. Proto je velmi důležité vybudovat si soustavu logických kroků, které mi na jedné straně pomohou účelně a rychle dojít k cíli, na straně druhé mi poskytnou kontrolu, že jsem na nic důležitého nezapomněl. Databanku frekventovaných i méně frekventovaných telefonátů vám nabízí příručka, kterou právě držíte v ruce – Umění telefonovat. Najdete v ní podrobnou osnovu obtížných telefonátů, příklady telefonátů zákazníkům (např. prodejní prezentaci, žádost o slevu, omluvu za nedodané zboží, vymáhání pohledávky ad.), telefonáty dodavatelům (odmítnutí poškozeného zboží, stížnost, žádost o platbu ad.), rozhovory se zaměstnanci (telefonát zaměstnanci v pracovní neschopnosti, motivace zaměstnance ke zvýšenému nasazení, kárání zaměstnance ad.) i osobní telefonáty (pohovor po telefonu, blahopřání ad.). V knize uvedené ISBN 80-7226-347-1 je chybné.... celý text
Literatura naučná Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2000 , Computer Press (CP Books)Originální název:
Make that call!, 2000
více info...
Zatím zde nejsou žádná hvězdičková hodnocení. Knihu můžete ohodnotit hvězdičkami pod její obálkou.
Štítky knihy
příručky rozvoj osobnosti, osobní rozvoj mezilidské vztahy telefonická komunikace
Autorovy další knížky
2004 | Psychotesty a jak v nich uspět |
2000 | Jak psát obchodní korespondenci |
2000 | Umění telefonovat |