Základy marketingu hodnocení

Základy marketingu
https://www.databazeknih.cz/img/books/38_/380871/mid_zaklady-marketingu-HXo-380871.png 4 13 13

První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe.

5
6 x
4
6 x
3
0 x
2
1 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Základy marketingu: 86 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 13

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).