Základy marketingu přehled
kolektiv autorů , Miroslav Karlíček
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe.
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Základy marketingu. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Základy marketingu v seznamech
v Právě čtených | 2x |
v Přečtených | 16x |
ve Čtenářské výzvě | 4x |
v Knihotéce | 7x |
v Chystám se číst | 9x |
v Chci si koupit | 4x |
v dalších seznamech | 1x |
Za mě super. Jsou to opravdu základy, ale postačující. Plno příkladů z praxe doplnění graficky. Čte se to samo.