Železnice přes hřeben Bílých Karpat hodnocení
Viliam Matuška ml. , Leoš Tomančák
Rozpadem Rakousko-Uherska a vznikem Československého státu bylo nutné změnit hlavní směry výstavby železnic. Spojením Západ – Východ se mladá republika měla vypořádat nejen s hlediskem obranným, ale i s nutností urychlené industrializace jejích východních částí. Trať z Veselí nad Moravou do Nového Města nad Váhom patřila vedle Košicko-bohumínské trati mezi ty nejvýznamnější. Kniha sice úsporně, ale o to konkrétněji představuje její vývoj a historii výstaby včetně provozu na ní. Nevyhýbá se popisům železničních staveb, nasazení vozidel nebo osudům zaměstnanců, kteří zde sloužili a slouží.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Železnice přes hřeben Bílých Karpat: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.