Železnice přes hřeben Bílých Karpat tempo & emoce
Viliam Matuška ml. , Leoš Tomančák
Rozpadem Rakousko-Uherska a vznikem Československého státu bylo nutné změnit hlavní směry výstavby železnic. Spojením Západ – Východ se mladá republika měla vypořádat nejen s hlediskem obranným, ale i s nutností urychlené industrializace jejích východních částí. Trať z Veselí nad Moravou do Nového Města nad Váhom patřila vedle Košicko-bohumínské trati mezi ty nejvýznamnější. Kniha sice úsporně, ale o to konkrétněji představuje její vývoj a historii výstaby včetně provozu na ní. Nevyhýbá se popisům železničních staveb, nasazení vozidel nebo osudům zaměstnanců, kteří zde sloužili a slouží.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.