Zpověď muže, který umí reklamu hodnocení
David Ogilvy
Kniha má kapitoly, jak řídit reklamní agenturu, jak získávat klienty, jak si udržet klienty, jak být dobrým klientem, jak budovat velké kampaně, jak vytvářet působivé reklamy, jak ilustrovat reklamy a plagáty, jak dělat dobré televizní reklamy, jak dělat kamapaně na potravinářské výrobky, turistické cíle a volně pdodejná léčiva. Končí kapitolou, má se reklama zrušit?... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2004 , PragmaOriginální název:
Confessions of an advertising man, 1963
více info...
5 |
|
2 x |
4 |
|
2 x |
3 |
|
4 x |
2 |
|
2 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Zpověď muže, který umí reklamu: 71 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 9
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Štítky knihy
reklama a propagaceAutorovy další knížky
2007 | Ogilvy o reklamě |
1995 | Vyznání muže reklamy |