Ogilvy o reklamě přehled
David Ogilvy
Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2007 , Management PressOriginální název:
Ogilvy on Advertising, 1983
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Ogilvy o reklamě. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (3)
Kniha fakt legendární, takový průvodce do historie reklamy panem marketérem. Doporučuji i pro zkušený markeťáky, je tam spousta zajímavostí.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Ogilvy o reklamě v seznamech
v Právě čtených | 3x |
v Přečtených | 41x |
ve Čtenářské výzvě | 4x |
v Doporučených | 4x |
v Knihotéce | 9x |
v Chystám se číst | 44x |
v Chci si koupit | 24x |
v dalších seznamech | 4x |
Vynikající kniha, která má co říct i profesionálovi z oblasti reklamy. Ogilvy byl opravdu unikátní osobností. Skvělý je jeho pohled na reklamu v politice, to si musíte přečíst :).