Ogilvy o reklamě hodnocení
David Ogilvy
Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2007 , Management PressOriginální název:
Ogilvy on Advertising, 1983
více info...
5 |
|
10 x |
4 |
|
16 x |
3 |
|
3 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Ogilvy o reklamě: 83 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 30
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.