Ogilvy o reklamě hodnocení

Ogilvy o reklamě
https://www.databazeknih.cz/img/books/43_/43898/o-reklame-43898.jpg 4 30 30

Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Management Press
Originální název:

Ogilvy on Advertising, 1983


více info...
5
10 x
4
16 x
3
3 x
2
1 x
1
0 x
ztráta času  
0 x

Hodnocení knihy Ogilvy o reklamě: 83 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 30


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Autorovy další knížky

David Ogilvy
americká, 1911 - 1999
2007  83%Ogilvy o reklamě
1995  71%Vyznání muže reklamy