Ogilvy o reklamě tempo & emoce

Ogilvy o reklamě
https://www.databazeknih.cz/img/books/43_/43898/o-reklame-43898.jpg 4 30 30

Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Management Press
Originální název:

Ogilvy on Advertising, 1983


více info...

Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Autorovy další knížky

David Ogilvy
americká, 1911 - 1999
2007  83%Ogilvy o reklamě
1995  71%Vyznání muže reklamy