7 principů masového marketingu bazar
Mark Earls
Nehodnoceno
Knihu využijí pracovníci marketingových oddělení, reklamních agentur, politici, státní úředníci a další lidé, kteří potřebují změnit nebo nějakým způsobem ovlivnit chování velké skupiny lidí. Autor jim nabízí své zkušenosti při budování nových modelů davového chování, vysvětluje pojetí a principy fungování davového marketingu, zamýšlí se nad způsoby ovlivňování, kreativitou, vírou, interakcemi, napodobováním. ... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2008 , Computer Press (CP Books)Originální název:
Herd? - How to change mass behaviour by harnessing our true nature, 2007
více info...
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
Další zajímavé inzeráty v bazaru z kategorie Ekonomie a obchod
Mrcha v práci
70 Kč
Důvěra: Jediná věc, která dokáže změnit vše
599 Kč
Byznys pro 21. století
100 Kč
Síla jednoduchosti
900 Kč