7 principů masového marketingu přehled

Nehodnoceno
7 principů masového marketingu
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/146895/7-principu-masoveho-marketingu-146895.jpg 0 0 0

Knihu využijí pracovníci marketingových oddělení, reklamních agentur, politici, státní úředníci a další lidé, kteří potřebují změnit nebo nějakým způsobem ovlivnit chování velké skupiny lidí. Autor jim nabízí své zkušenosti při budování nových modelů davového chování, vysvětluje pojetí a principy fungování davového marketingu, zamýšlí se nad způsoby ovlivňování, kreativitou, vírou, interakcemi, napodobováním. ... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

Herd? - How to change mass behaviour by harnessing our true nature, 2007


více info...

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize 7 principů masového marketingu. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha 7 principů masového marketingu v seznamech

v Knihotéce2x
v Chystám se číst2x
v Chci si koupit1x

Autorovy knížky

2008  0%7 principů masového marketingu