7 principů masového marketingu přehled
Mark Earls
Nehodnoceno
Knihu využijí pracovníci marketingových oddělení, reklamních agentur, politici, státní úředníci a další lidé, kteří potřebují změnit nebo nějakým způsobem ovlivnit chování velké skupiny lidí. Autor jim nabízí své zkušenosti při budování nových modelů davového chování, vysvětluje pojetí a principy fungování davového marketingu, zamýšlí se nad způsoby ovlivňování, kreativitou, vírou, interakcemi, napodobováním. ... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2008 , Computer Press (CP Books)Originální název:
Herd? - How to change mass behaviour by harnessing our true nature, 2007
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize 7 principů masového marketingu. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha 7 principů masového marketingu v seznamech
v Knihotéce | 2x |
v Chystám se číst | 2x |
v Chci si koupit | 1x |