Mezinárodní marketing bazar
Hana Machková
Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu atd.
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
Další zajímavé inzeráty v bazaru z kategorie Literatura naučná
Dítě zvané „To“
99 Kč
Velmi osobní kniha o zdraví
180 Kč
Vzpomínky na budoucnost
40 Kč
Útěk z afrického pekla
100 Kč
Autorovy další knížky
2009 | Mezinárodní marketing |
2014 | Mezinárodní obchodní operace |
2002 | Mezinárodní obchod a marketing |
1995 | Stručný výkladový slovník managementu |
2010 | International marketing |