Mezinárodní marketing vydání
Hana Machková
Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu atd.
Vydání (5)
![Mezinárodní marketing Mezinárodní marketing](https://www.databazeknih.cz/img/books/23_/236779/mezinarodni-marketing-Odz-236779.jpg?v=1442273760)
2015,
Grada
![Mezinárodní marketing Mezinárodní marketing](https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/214879/mezinarodni-marketing-214879.jpg?v=1405966555)
Mezinárodní marketing
2009,
Grada
![Mezinárodní marketing Mezinárodní marketing](https://www.databazeknih.cz/img/books/11_/110205/mezinarodni-marketin-110205.jpg?v=1329063298)
2009,
Grada
![Mezinárodní marketing Mezinárodní marketing](https://www.databazeknih.cz/img/books/23_/230286/mezinarodni-marketing-230286.jpg?v=1416332981)
2006,
Grada
![Mezinárodní marketing Mezinárodní marketing](https://www.databazeknih.cz/img/books/23_/230288/mezinarodni-marketing-230288.jpg?v=1416333205)
2003,
Oeconomica
Autorovy další knížky
2009 | ![]() |
2014 | ![]() |
2002 | ![]() |
1995 | ![]() |
1996 | ![]() |