Mezinárodní marketing vydání
Hana Machková
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.... celý text
Vydání dle jazyka (5)
![Mezinárodní marketing Mezinárodní marketing](https://www.databazeknih.cz/img/books/23_/236779/mezinarodni-marketing-Odz-236779.jpg?v=1442273760)
Mezinárodní marketing
2015,
Grada
![Mezinárodní marketing Mezinárodní marketing](https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/214879/mezinarodni-marketing-214879.jpg?v=1405966555)
2009,
Grada
![Mezinárodní marketing Mezinárodní marketing](https://www.databazeknih.cz/img/books/11_/110205/mezinarodni-marketin-110205.jpg?v=1329063298)
2009,
Grada
![Mezinárodní marketing Mezinárodní marketing](https://www.databazeknih.cz/img/books/23_/230286/mezinarodni-marketing-230286.jpg?v=1416332981)
2006,
Grada
![Mezinárodní marketing Mezinárodní marketing](https://www.databazeknih.cz/img/books/23_/230288/mezinarodni-marketing-230288.jpg?v=1416333205)
2003,
Oeconomica
Autorovy další knížky
2009 | ![]() |
2014 | ![]() |
2002 | ![]() |
2010 | ![]() |
1995 | ![]() |