Mezinárodní marketing vydání

Mezinárodní marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/23_/236779/mid_mezinarodni-marketing-Odz-236779.jpg 4 2 2

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.... celý text

Vydání (5)


Mezinárodní marketing
Mezinárodní marketing

papírová kniha 2015, Grada

ISBN: 978-80-247-5366-9


Mezinárodní marketing Mezinárodní marketing

ekniha 2009, Grada


Mezinárodní marketing Mezinárodní marketing

papírová kniha 2009, Grada

ISBN: 978-80-247-2986-2


Mezinárodní marketing Mezinárodní marketing

papírová kniha 2006, Grada

ISBN: 80-247-1678-X


Mezinárodní marketing Mezinárodní marketing

papírová kniha 2003, Oeconomica

ISBN: 80-245-0496-0