Mezinárodní marketing přehled
Hana Machková
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Mezinárodní marketing. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Mezinárodní marketing v seznamech
v Přečtených | 4x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Mé knihovně | 3x |
v Chystám se číst | 1x |
Autorovy další knížky
2009 | ![]() |
2014 | ![]() |
2002 | ![]() |
2010 | ![]() |
1995 | ![]() |