Můj život v reklamě bazar
Claude C. Hopkins

Čtenář se seznámí s kořeny, z kterých vyrůstá moderní reklama. Není tomu tak dávno, kdy americký president Asociace reklamních agentur vyzval kolegy k návratu ke kořenům. Připomněl, že hlavním posláním reklamy je napomoci prodeji. Mám takový dojem, že Claude Hopkins by i dnes dokázal pomocí reklamy prodat více zboží a služeb než mnozí současní experti s vysokoškolskými tituly. Dokázal totiž komunikovat s obyčejnými lidmi, reagovat na jejich přání a potřeby. Dobře je znal.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2003 ,Originální název:
My life in advertising & Scientific advertising
více info...
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
Další zajímavé inzeráty v bazaru z kategorie Literatura naučná

Faktomluva
240 Kč

Edith Piaf
50 Kč

Ve znamení Kon-Tiki
99 Kč

Moc přítomného okamžiku - Kniha o duchovním osvícení
150 Kč