Můj život v reklamě přehled
Claude C. Hopkins
Čtenář se seznámí s kořeny, z kterých vyrůstá moderní reklama. Není tomu tak dávno, kdy americký president Asociace reklamních agentur vyzval kolegy k návratu ke kořenům. Připomněl, že hlavním posláním reklamy je napomoci prodeji. Mám takový dojem, že Claude Hopkins by i dnes dokázal pomocí reklamy prodat více zboží a služeb než mnozí současní experti s vysokoškolskými tituly. Dokázal totiž komunikovat s obyčejnými lidmi, reagovat na jejich přání a potřeby. Dobře je znal.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2003 ,Originální název:
My life in advertising & Scientific advertising
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Můj život v reklamě. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Můj život v reklamě v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 5x |
v Chci si koupit | 7x |