Proicio 1: Esteticko-sociální pojetí profesní přípravy učitelů v projektech bazar
Milan Cieslar , Danuše Sztablová
![Proicio 1: Esteticko-sociální pojetí profesní přípravy učitelů v projektech Proicio 1: Esteticko-sociální pojetí profesní přípravy učitelů v projektech](https://www.databazeknih.cz/img/books/44_/443479/bmid_proicio-1-esteticko-socialni-pojeti-dOp-443479.png?v=1590248526)
Obsah Balíčku odborné kompetence Proicio 1 - nabízí rozvoj předpokladů absolventů kurzu v oblasti projektování vzdělávacích programů a situací v rámci psychodidaktické přípravy učitelů s důrazem na obor Učitelství výtvarné výchovy a ostatních učitelských oborů se zájmem o estetické, umělecké, etické, logické, neuropsychologické, sociální a kulturní souvislosti vizuálního neverbálního a verbálního myšlení v profesním myšlení učitele (nejen výtvarného oboru). Obsahy jednotlivých problémů zahrnují: 1. Esteticko-sociální pojetí profesní přípravy učitelů, jejich principy a jejich objasnění (estetické principy celistvosti – principy komplexity, integrity a intenzity, princip protikladů, symetrie, asymetrie, rytmu, nebezpečného torza) 2. Učitel v roli projektanta. 3. Projekty vzdělávacích obsahů – jako přechod od myšlenky k činu, jako psychická imaginativní aktivita v tvůrčím myšlení člověka, jako řešení problému v čase a prostoru jednoho problémového pole. 4. Projektování – promítání sebe samého do problému, jedinečnost projektanta v prostoru nekonečného poznání lidstva, jeho obrazů, jeho estetických, uměleckých, etických a morálních kontextů, konstruktivní ověřování těchto obsahů na zadaných a individuálně zvolených problémech. 5. Projektování dosud neřešených problémů – tvůrčí psychická činnost člověka, která umožňuje řešit dosud neřešený problém tvůrčími cestami. 6. Vnější a vnitřní překážky uplatnění kreativity při řešení problému. 7. Metody a formy mentálního neverbálního i verbálního mapování; konstruktivní ověřování těchto obsahů na zadaných a individuálně zvolených problémech. 8. Centrální, lineární, kvadratický a kruhový model projektování; konstruktivní ověřování těchto obsahů na zadaných a individuálně zvolených problémech. 9. Konfrontace různých vizuálních forem mentálního mapování, jejich individuální prezentace a obhajoba absolventy kurzu.... celý text
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
Další zajímavé inzeráty v bazaru z kategorie Literatura naučná
![Doba jedová Doba jedová](https://www.databazeknih.cz/img/books/78_/78542/doba-jedova-78542.jpg?v=1307461623)
![Jídlo na prvním místě Jídlo na prvním místě](https://www.databazeknih.cz/img/books/18_/183236/jidlo-na-prvnim-miste-bTL-183236.jpg?v=1394696716)
![Walden aneb Život v lesích Walden aneb Život v lesích](https://www.databazeknih.cz/img/books/43_/43586/walden-aneb-zivot-v-lesich-rq9-43586.jpg?v=1423044944)
![Jídlo na prvním místě Jídlo na prvním místě](https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/216311/jidlo-na-prvnim-miste-216311.jpg?v=1406187889)