Souboj v éteru bazar
Vladimír Ježek , Jiří Šebánek
Publikace osvětluje, jak rozhlas - prostředek hromadného ovlivňování nejširších vrstev obyvatelstva, nositel válečné propagandy a jedna ze zbraní tzv. psychologické války - se pokoušel utvářet smýšlení, postoje a chování nepřítele, spojence i neutrála. Zahrnuje období od roku 1919 až do května 1945. Sleduje propagandu nacistického hnutí, zejména její rozhlasovou formu. Zvláštní pozornost věnuje útokům proti Československu. Všímá si i německých emigrantských vysílaček. V dalším je popsána činnost rozhlasových stanic za druhé světové války v různých zemích i Němci okupovaných. V příloze jsou uvedeny některé "černé", vojenské, povstalecké a partyzánské rozhlasové stanice. Vydání 1.... celý text
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.