Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby
Richard Hammond
Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory?
Přidat komentář
28.03.2015
Pár zajímavých zkušeností, nějaká rada se snad dá využít i v našich podmínkách, ale většinou jde o popisy praxe velkých zahraničních řetězců.
Pro začátečníka v oboru skvělá kniha. Díky knize jsem ztratila ostych a zavedla na prodejnu několik změn a zvýšila tržby firmě a následně i mých prémií. Děkuji bylo to velmi poučné - hlavně pasáže z očí vedoucích a manažerů. Ano mnohdy to působí jako pohádka jak z malého krámku udělat úspěšný řetězec, ale nováčky rozhodně nakopne k lepším výsledkům.