Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby přehled
Richard Hammond
Čím se liší úspěšné prodejny a prodejní řetězce od těch, které živoří na pokraji zájmu zákazníků? Majitelé, vedoucí prodejny, manažeři i prodavači zjistí na řadě praktických příkladů, jak atraktivně uspořádat prodejní prostory, jak nalákat zákazníky do prodejny, jak se vede a motivuje prodejní tým.
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2005 , GradaOriginální název:
Smart retail - how to turn your store into a sales phenomenon, 2003
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (2)
Pár zajímavých zkušeností, nějaká rada se snad dá využít i v našich podmínkách, ale většinou jde o popisy praxe velkých zahraničních řetězců.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby v seznamech
v Přečtených | 6x |
v Knihotéce | 10x |
v Chystám se číst | 2x |
Pro začátečníka v oboru skvělá kniha. Díky knize jsem ztratila ostych a zavedla na prodejnu několik změn a zvýšila tržby firmě a následně i mých prémií. Děkuji bylo to velmi poučné - hlavně pasáže z očí vedoucích a manažerů. Ano mnohdy to působí jako pohádka jak z malého krámku udělat úspěšný řetězec, ale nováčky rozhodně nakopne k lepším výsledkům.