Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby hodnocení
Richard Hammond
Čím se liší úspěšné prodejny a prodejní řetězce od těch, které živoří na pokraji zájmu zákazníků? Majitelé, vedoucí prodejny, manažeři i prodavači zjistí na řadě praktických příkladů, jak atraktivně uspořádat prodejní prostory, jak nalákat zákazníky do prodejny, jak se vede a motivuje prodejní tým.
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2005 , GradaOriginální název:
Smart retail - how to turn your store into a sales phenomenon, 2003
více info...
5 |
|
1 x |
4 |
|
2 x |
3 |
|
2 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby: 76 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 5
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).