Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby tempo & emoce
Richard Hammond
https://www.databazeknih.cz/img/books/92_/9216/chytre-vedena-prodejna-jak-mit-vice-zakazniku-a-vetsi-trzby-9216.jpg
4
5
5
Čím se liší úspěšné prodejny a prodejní řetězce od těch, které živoří na pokraji zájmu zákazníků? Majitelé, vedoucí prodejny, manažeři i prodavači zjistí na řadě praktických příkladů, jak atraktivně uspořádat prodejní prostory, jak nalákat zákazníky do prodejny, jak se vede a motivuje prodejní tým.
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2005 , GradaOriginální název:
Smart retail - how to turn your store into a sales phenomenon, 2003
více info...
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy knížky
2005 | Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby |