Copywriting
Michaela Horňáková
Podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají. Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese. Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad v knize obsahuje pro větší názornost obrovské množství zcela konkrétních ukázek z praxe. Na konci každého tématu si navíc budete moci nabyté dovednosti procvičit na praktických cvičeních. Autorka se v knize věnuje mimo jiné těmto tématům: Analýza zákazníka a cílového publika z hlediska jeho potřeb a přání Jak zákazníka zaujmout a vyvolat jeho zájem Jak na úspěšnou internetovou prezentaci a e-shop Tvorba sloganů, nadpisů, článků a popisů, které prodávají Správná volba klíčových slov v rámci SEO Jak na propagaci na Facebooku či Twitteru Tvorba úspěšných PPC inzerátů i běžné novinové inzerce Jak napsat kvalitní PR článek pro on-line i off-line média Volba atraktivních názvů výrobků a obalů... celý text
Přidat komentář
Ztráta času. Vše se v textu jen neustále opakuje, chybí slíbené příklady z praxe. Neočekávám od podobné knihy, že mne bude poučovat o pravopisu, na to mám pravidla. Copywriting od Anny Sálové je mnohem přínosnější volbou.
Prehľadná kniha o copywritingu z ktorej sa človek dozvie najzákladnejšie informácie o tomto odvetví marketingu. Klobúk dolu najmä pred tým v akom mladom veku dokázala autorka takúto publikáciu napísať.
Štítky knihy
SEO reklama a propagace copywriting tvorba webu
Skrýt reklamy
Za mě perfektní knížka, která provede světem copywritingu každého začátečníka. První půlka knihy se mi četla lehce týkala se základů marketingu, gramatiky a dalších důležitých oblastí a dokázala jsem se v ní i jednoduše orientovat. Druhá půlka knihy byla již více odbornější SEO, PPC, bannery, reklamy, facebook apod. Přesto si myslím, že by kniha měla být o něco obsáhlejší, více se věnovat tématu do hloubky. Oceňuji množství obrázků, názorných ukázek i příkladů. Opravdu vkusně zpracovaná učebnice pro každého copíka.