copywriting

štítky

7 knih


Copywriting 76% Copywriting 2015, Anna Sálová

Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvů... více


To nejlepší z Nejlepšího copywritera 84% To nejlepší z Nejlepšího copywritera 2019, Pavel Šenkapoun

O psaní, reklamě a duši. Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak, že vám z jeho textu vždy něco uvízne v hlavě, aniž byste třeba chtěli. Bavíte se a zároveň vs... více


Copywriting 57% Copywriting 2011, Michaela Horňáková

Podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají. Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají?... více




Manuál copywritingu 72% Manuál copywritingu 2019, Vojtěch Untermüller

Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krok... více


Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích 88% Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích 2010, Viktor Janouch

Zvyšte svůj profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTube! Marketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech... více


AHAbook: Cenotvorba (nejen) pro copywritery 100% AHAbook: Cenotvorba (nejen) pro copywritery 2024, Roman Věžník

10 AHA momentů, které vám pomůžou vylepšit cenotvorbu. V AHAbooku se dozvíte třeba to, že... Dobrý klient vám rád zaplatí i za čas, který věnujete pracovní komunikaci. V každém oboru jsou klienti, kteří si rádi při... více


Copywriting aneb rukověť pro (naše) psavce 0% Copywriting aneb rukověť pro (naše) psavce 2018, Marie Bubeníková

Drobná brožura sloužící zejména jako průvodce pro copywritery University of Applied Management, ale nejen pro ně. Na své si přijdou i ostatní, kteří prostě jen mají zájem oprášit si základy copywritingu, anebo se jim nao... více