AHAbook: Cenotvorba (nejen) pro copywritery přehled
Roman Věžník
10 AHA momentů, které vám pomůžou vylepšit cenotvorbu. V AHAbooku se dozvíte třeba to, že... Dobrý klient vám rád zaplatí i za čas, který věnujete pracovní komunikaci. V každém oboru jsou klienti, kteří si rádi připlatí za nadstandard či luxus. Démonizovaná metoda cenotvorby může ve skutečnosti fungovat skvěle. Trackování pracovního času je užitečné, i když nefakturujete hodinově. Když do cenové nabídky započítáte rezervu, neokrádáte klienty. Poptávajícím nemůžete věnovat stejnou péči jako zákazníkům. Dlouhodobá 100% vytíženost není projevem pokročilosti. Za hodinu práce toho dnes stihnete víc než před rokem. Máte mnohem větší cenu, než si myslíte. Zlevnit není ostuda.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize AHAbook: Cenotvorba (nejen) pro copywritery. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (1)
„V každém oboru jsou klienti, kteří si rádi připlatí za nadstandard či luxus. V každém! Tedy i v copywritingu.“
Kniha AHAbook: Cenotvorba (nejen) pro copywritery v seznamech
v Přečtených | 3x |
Čtivá jednohubka plná praktických tipů. Doporučuju k přečtení všem copywriterům a jim podobným.