AHAbook: Cenotvorba (nejen) pro copywritery

AHAbook: Cenotvorba (nejen) pro copywritery
https://www.databazeknih.cz/img/books/54_/544879/bmid_ahabook-cenotvorba-nejen-pro-copywritery.png 5 1 1

10 AHA momentů, které vám pomůžou vylepšit cenotvorbu. V AHAbooku se dozvíte třeba to, že... Dobrý klient vám rád zaplatí i za čas, který věnujete pracovní komunikaci. V každém oboru jsou klienti, kteří si rádi připlatí za nadstandard či luxus. Démonizovaná metoda cenotvorby může ve skutečnosti fungovat skvěle. Trackování pracovního času je užitečné, i když nefakturujete hodinově. Když do cenové nabídky započítáte rezervu, neokrádáte klienty. Poptávajícím nemůžete věnovat stejnou péči jako zákazníkům. Dlouhodobá 100% vytíženost není projevem pokročilosti. Za hodinu práce toho dnes stihnete víc než před rokem. Máte mnohem větší cenu, než si myslíte. Zlevnit není ostuda.... celý text

Přidat komentář

monnis96
29.09.2024 5 z 5

Čtivá jednohubka plná praktických tipů. Doporučuju k přečtení všem copywriterům a jim podobným.

Štítky knihy

podnikání copywriting cenotvorba

Autorovy knížky

Roman Věžník
česká, 1979
2024  100%AHAbook: Cenotvorba (nejen) pro copywritery