AHAbook: Cenotvorba (nejen) pro copywritery recenze

AHAbook: Cenotvorba (nejen) pro copywritery
https://www.databazeknih.cz/img/books/54_/544879/bmid_ahabook-cenotvorba-nejen-pro-copywritery.png 5 1 1

10 AHA momentů, které vám pomůžou vylepšit cenotvorbu. V AHAbooku se dozvíte třeba to, že... Dobrý klient vám rád zaplatí i za čas, který věnujete pracovní komunikaci. V každém oboru jsou klienti, kteří si rádi připlatí za nadstandard či luxus. Démonizovaná metoda cenotvorby může ve skutečnosti fungovat skvěle. Trackování pracovního času je užitečné, i když nefakturujete hodinově. Když do cenové nabídky započítáte rezervu, neokrádáte klienty. Poptávajícím nemůžete věnovat stejnou péči jako zákazníkům. Dlouhodobá 100% vytíženost není projevem pokročilosti. Za hodinu práce toho dnes stihnete víc než před rokem. Máte mnohem větší cenu, než si myslíte. Zlevnit není ostuda.... celý text

Konečně zbohatnete! 5 z 5 ctenarNinazZ4p

Nebo aspoň přestanete dřít bídu s nouzí. Radami z AHAbooku se řídím už několik let, co hopsám na volné noze. Mám víc peněz za míň práce a spoustu voln...celý text recenze


Štítky knihy

podnikání copywriting cenotvorba

Autorovy knížky

Roman Věžník
česká, 1979
2024  100%AHAbook: Cenotvorba (nejen) pro copywritery