AHAbook: Cenotvorba (nejen) pro copywritery hodnocení
Roman Věžník
10 AHA momentů, které vám pomůžou vylepšit cenotvorbu. V AHAbooku se dozvíte třeba to, že... Dobrý klient vám rád zaplatí i za čas, který věnujete pracovní komunikaci. V každém oboru jsou klienti, kteří si rádi připlatí za nadstandard či luxus. Démonizovaná metoda cenotvorby může ve skutečnosti fungovat skvěle. Trackování pracovního času je užitečné, i když nefakturujete hodinově. Když do cenové nabídky započítáte rezervu, neokrádáte klienty. Poptávajícím nemůžete věnovat stejnou péči jako zákazníkům. Dlouhodobá 100% vytíženost není projevem pokročilosti. Za hodinu práce toho dnes stihnete víc než před rokem. Máte mnohem větší cenu, než si myslíte. Zlevnit není ostuda.... celý text
5 |
|
1 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy AHAbook: Cenotvorba (nejen) pro copywritery: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).