Manuál copywritingu přehled
Vojtěch Untermüller
Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl. Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Manuál copywritingu. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (3)
Na knihu se dívám ze dvou pohledů:
Copywriter - Věnuji se sice spíše blogům než reklamě, ale zajímaly mě nějaké fígle. Manuál se skládá jen z nich a jsou předkládány velmi hutně. V podstatě mi kniha přišla jako seznam krátkých poznámek s příklady. Po přečtení toho ve mně asi moc nezůstalo, ale třeba si něco dohledám, až bude potřeba.
Běžný čtenář - Asi nepatřím k masám, protože reklamám jsem téměř imunní (alespoň si to myslím). Vím ale to, že kdybych někde narazil na článek nebo mail napsaný podle tohoto Manuálu, hned by letěl do spamu, aniž bych ho otevřel. Ale pokud to funguje, tak je to dobré z pohledu prodejce a marketingu a smutné z pohledu lidské společnosti.
A rozhodně mě Manuál utvrdil v tom, že reklamní texty jsou jen bohapustou snůškou keců :)
Autor v knize tvrdí: "Marketing není věda, je to jen o pravděpodobnosti." To asi o pravděpodobnosti moc neví.
Na tuhle knihu jsem narazila úplně náhodou v knihkupectví. A musím říct, že je to zajímavý a a stručný přehled, který se hodí pro každého začínajícího copywritera. Pomůže vám utříbit myšlenky v tom, co od takové profese čekat a zjistíte, zda byste se tímhle směrem chtěli vydat, nebo ne. Přináší i praktické rady, které ocením i já.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Manuál copywritingu v seznamech
v Právě čtených | 2x |
v Přečtených | 18x |
ve Čtenářské výzvě | 5x |
v Knihotéce | 8x |
v Chystám se číst | 10x |
v Chci si koupit | 1x |
Za mě kniha není vůbec špatná a doporučuji ji těm čtenářům, kteří netuší, co se pod pojmem skrývá anebo to ví, ale zajímalo by je víc, jak funguje reklama (nic o tom neví či mají jen velmi maličké povědomí).
Prodal autor sám sebe? Za mě ne, ale aspoň to zkusil. Nicméně já jsem na toto až alergická. Je to tzv. “americký styl a mě prostě nesedí, ale toto není samozřejmě součást hodnocení.
Asi jsem od knihy čekala, že mě naučí psát poutavé texty na blog. Malilinko mi pomohla tím, že mi pomohla si osvěžit jednu starou informaci, která již byla z mé strany prakticky zapomenuta. Ovšem psaní textu na blog není copywriting a samozřejmě to vím. Má hloupost a není součást hodnocení.
Opakovat dříve napsané mi u tak útlounké knížky nedává smysl.
Kniha mi přišla tak plytká, že si z ní po dočtení prakticky nic nepamatuji. A to mi přijde škoda.