Efektivní výukové nástroje pro učitele
Paul Ginnis
Tato publikace klade větší důraz na to, jak se učíme a vyučujeme, spíše než na to, co se učíme a vyučujeme. Zaměřuje se na zvýšení úspěšnosti žáků a poskytuje řadu možností pro učitele k rozvoji jejich stylu výuky, poslouží jako podnět k profesionálnímu učení a především má potenciál změnit učení tak, aby bylo vzrušující a zábavné pro učitele i žáky. Učitelé chtějí praktické nápady. Tato kniha jich obsahuje spousty, to ale není vše. Ze zkušenosti víme, že kvalita výuky i učení se nejsnadněji zlepšuje, když se teorie a praxe navzájem prolínají. Je užitečné vědět, proč věci fungují, či nefungují; mít k dispozici principy řídící strukturu vyučovacích hodin nebo vědět, jak se žáci učí. Kniha je naplněná praktickými výukovými strategiemi, které umožňují: vyhovět potřebám různých stylů učení, stimulovat kreativitu učitele, ozvláštnit výuku, zaujmout jak nadané, tak vyrušující žáky. Bez ohledu na to, jaký předmět vyučujete, vám příručka umožní: rozvíjet schopnosti myšlení, ukotvit studijní dovednosti, vyučovat občanství, vytvořit skutečnou nezávislost. Publikace čerpá z neurovědy, psychologie a sociologie a poskytuje: přehled současného uvažování o učení, padesát různých vyučovacích technik pro všechny typy předmětů a situací, praktické nápady, jak vést skupinovou práci, zvládat různé projevy chování a podporovat osobní odpovědnost, šest základních způsobů fungování ve třídě, nástroje na kontrolu vašich postupů – od plánování vyučovacích hodin po řízení výkonu.... celý text
Literatura světová Literatura naučná Vzdělávání, školství
Vydáno: 2017 , EDUkačníLABoratoř (PublishED)Originální název:
The teacher's toolkit raise classroom achievement with strategies for every learner
více info...
Přidat komentář
Po 6 letech svého učení jsem narazil na tuto knihu. Je to bez nadsázky to nejlepší na trhu knih o učení. Praktické rady, aktivity s dětmi. Vysvětlení jak na skupinovou práci, jak na individuální výuku, jak hodnotit. Prostě všechno.