Fialová kráva: Marketing konečně jinak
Seth Godin
Nechcete už být ve světe marketingu jednou z mnoha nudných hnědých krav? Pak je na čase změnit staré přístupy a oslovit své potenciální spotřebitele a zákazníky něčím novým. Staňte se fialovou krávou! Odpovědi na otázky, jaké jsou současné marketingové postupy a co nám nabízejí, vám dá populárně, přístupně a vtipně napsaná příručka světoznámého autora Setha Godina.... celý text
Literatura naučná Filozofie
Vydáno: 2010 , Fragment (ČR)Originální název:
Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable, 2002
více info...
Přidat komentář
Nevím, jak knihu hodnotit. Čte se dobře, ale vše co v ní je je hrozně logické. Na druhou stranu vím, že je hodně lidí, co o tom nemají páru a potřebují si to přečíst. Pokud chcete začít podnikat, tak určitě nevynechejte tuto knihu.
Seth Godin je inšpirátor a provokatér, tak trochu freak. ak sa rozhodujete pre marketing ako životný priestor, prečítajte si, aby ste sa vyhli začiatočníckym chybám. kedysi sa razila téza, že reklama je navoňaná zdochlina. fialová krava ňou nie je!
Autorovy další knížky
2011 | Nepostradatelní |
2012 | Kopni do té bedny |
2019 | Tohle je marketing! |
2011 | Fialová krava |
2006 | Všichni marketéři jsou lháři |
Je to jedna z knih, která je vhodná pro úvod do marketingu. Nečekejte však nějaké zázračné novinky. Autor zmiňuje i "žhavé novinky" z roku 1998 (značku telefonů, která už dnes neexistuje). Nehledě na novinky, nebo nenovinky se základní principy nemění a kniha tak bude ještě dlouho aktuální.