Firemní kultura a identita
Jan Urban
Firemní kultura a identita jsou termín, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, budovat a rozvíjet teprve poté, co bude firma na relevantním trhu, na který vstupuje, etablovaná a až bude dosahovat zisk. Předložená publikace jednoho z předních odborníků v oblasti firemního řízení a managementu docenta Jana Urbana věnuje pozornost právě těm klíčovým postupům, které mají za cíl vnitropodnikovou (firemní) kulturu moderními prostředky vědomě kreovat a rozvíjet tak, aby se firemní kultura a identita zaměstnanců a managementu firmy a s firemními cíli staly nikoliv závažím, ale jednou z hybných sil v rozvoji společnosti.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2014 , Ústav práva a právní vědyOriginální název:
Firemní kultura a identita, 2014
více info...
Autorovy další knížky
2014 | Ekonomie bez mýtů a iluzí |
2016 | Přestaňte se v práci stresovat |
2011 | Personalistika |
2020 | Vezměte život do svých rukou |
2010 | 10 nejdražších manažerských chyb |