Intuitivní reklama

Nehodnoceno
Intuitivní reklama
https://www.databazeknih.cz/img/books/75_/75370/intuitivni-reklama-75370.jpg 0 0 0

niha obsahuje celkem třicet kapitol (kromě úvodu a závěru), každá z nich nese určitou myšlenku a snaží se ji vysvětlit. Na začátku kapitoly je vždy citát vztahující se k tématu a na konci zase trojice hlavních doporučení. Pokud se někomu nechce číst knihu celou, může se zaměřit na tyto body a v rychlosti (i když to samozřejmě těžko nahradí plnohodnotné přečtení) načerpat aspoň část toho, o čem se píše. Jednotlivé kapitoly procházejí prakticky vším, co člověka může v souvislosti s reklamou napadnout – od historie reklamy, přes záležitosti značek, reklamu v tisku či rozhlasu nebo na Internetu, až po základní doporučení, jak reklama vypadat rozhodně nemá. ... celý text

Přidat komentář

Autorovy další knížky

2016  73%Intuitivní marketing pro 21. století
2009  0%Intuitivní marketing
2005  80%Řízení změn
2011  100%Královna v nesnázích
2006  0%Intuitivní reklama