Intuitivní reklama přehled

Nehodnoceno
Intuitivní reklama
https://www.databazeknih.cz/img/books/75_/75370/intuitivni-reklama-75370.jpg 0 0 0

niha obsahuje celkem třicet kapitol (kromě úvodu a závěru), každá z nich nese určitou myšlenku a snaží se ji vysvětlit. Na začátku kapitoly je vždy citát vztahující se k tématu a na konci zase trojice hlavních doporučení. Pokud se někomu nechce číst knihu celou, může se zaměřit na tyto body a v rychlosti (i když to samozřejmě těžko nahradí plnohodnotné přečtení) načerpat aspoň část toho, o čem se píše. Jednotlivé kapitoly procházejí prakticky vším, co člověka může v souvislosti s reklamou napadnout – od historie reklamy, přes záležitosti značek, reklamu v tisku či rozhlasu nebo na Internetu, až po základní doporučení, jak reklama vypadat rozhodně nemá. ... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Intuitivní reklama. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Intuitivní reklama v seznamech

v Knihotéce6x
v Chystám se číst1x

Autorovy další knížky

2016  73%Intuitivní marketing pro 21. století
2009  0%Intuitivní marketing
2005  80%Řízení změn
2011  100%Královna v nesnázích
2006  0%Intuitivní reklama