Jak posloucháme hudbu?
Radim Bačuvčík
Podtitul knihy zní: Vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009. Jedná se o studii zachycující výsledky sociologického výzkumu a zahrnující úvodní kapitolu o hudbě jako socioekonomickém fenoménu.
Přidat komentář
Autorovy další knížky
2014 | Hudba v reklamě |
2012 | Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost |
2011 | Marketing neziskových organizací |
2010 | Jak posloucháme hudbu? |
2016 | Sociální marketing |
Nejvýživnější je vstupní teoretizující, leč i laikovi přístupná kapitola o hudbě jako takové. Výsledky výzkumu se pak potkávají s hypotézou, že majoritním hudebním stylem české populace skutečně není jazz, metal nebo hip hop.
Mně jako fanouška filmové hudby, která zde není zvláště akcentována, kniha inspirovala k vlastnímu výzkumu, a to jak je na tom se vztahem k tomuto subžánru hrstka lidí, co znám?! Anketu teprve chystám.