Jak uspět při obchodním telefonování
Miroslav Princ
Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání. * Získáte 91 konkrétních návodů a příkladů telefonátů. * Naleznete inspiraci k novým způsobům oslovení nových klientů. * Zbavíte se stresu z telefonování a uvolníte se. * Znovuobjevíte motivaci k telefonování. * Začnete rozvíjet konverzaci tam, kde ji dnes námitky ukončují. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent.... celý text
Přidat komentář
Kniha je zajímavá pro ty kdo se potřebují naučit hovořit při obchodním telefonu. Výborná pro callcentra
Knihu doporučuji pro lidi, kteří potřebují k práci telefon a řeší se zákazníky jakékoliv záležitosti. Kniha má pár dobrých tipů, které můžete využít a zlepšovat se. Stačí si udělat poznámky a využívat v praxi.