Jak získávat přátelé a působit na lidi ve věku digitálních technologií
Dale Carnegie
Jednoduché, ale vysoce účinné zásady a rady legendárního řečníka a pedagoga Dalea Carnegieho přežily už téměř století. Zasáhly doslova miliony čtenářů a pomohly jim lépe se prosadit v životě i při vytváření dlouhodobých vztahů s druhými lidmi. A stále se prokazuje jejich užitečnost a pravdivost - kupříkladu v pracovně Warrena Buffetta najdete jen jeden diplom, a to certifikát o absolvování kurzu společnosti Dale Carnegie Traning a Scott Adams, tvůrce proslulého komiksu o Dilbertovi řekl, že carnegiovský koncept dokáže změnit životy lidi. Jakkoli se to zdá neuvěřitelné, v dnešním světě moderních technologií, kde se už většina komunikace odehrává prostřednictvím bezdrátových sítí a obrazovek počítačů, se carnegiovské zásady stávají snad ještě důležitějšími - jediným rozdílem je snad jen skutečnost, že dnes můžeme komunikovat s větším počtem nástrojů a s větší rychlostí. Důkazem je tato kniha, ve které pracovníci společnosti Dale Carnegie & Associates aplikovali nesmrtelná carnegiovská pravidla mezilidských vztahů na aktuální situace, které se odehrávají v našem každodenním světě na počátku jedenadvacátého století, aby ukázali, že i ve věku digitálních technologií mají tato pravidla stále svou platnost.... celý text
Literatura naučná Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2012 , Beta-DobrovskýOriginální název:
How to Win Friends and Influence People in the Digital Age, 2011
více info...
Přidat komentář
Jedná se o inovaci knihy Jak získávat přátelé a působit na lidi, ale je to psáno "dnešním" jazykem. Proto je to pro většinu lidí srozumitelnější. Kniha zachovává veškeré základní carnegiovské myšlenky, akorát je aplikuje na dnešní prostředky komunikace, FB, emaily, telefony atd. Kniha je čtivá, zajímavá, ale dle mého má původní kniha větší kouzlo. Důležité je poznamenat, že principy, jaké učil Carnegie, se nemění ani v dnešní době, naopak si myslím, že by je lidé měli více a více studovat.
Skvělé. Jen bych ráda opravila, že knihu nenapsal Carnegie, nýbrž jiný autor převyprávěl jeho myšlenky a aplikoval je na digitální prostředí. Ale je až udivující, jak jeho zásady platí také pro online svět. Jen si to lidé dnes, bohužel neuvědomují.