Management
František Bělohlávek
Do povinné výbavy každého manažera patří dovednosti týkající se plánování, organizování, motivování, kontroly a odměňování, dále i komunikace a umění argumentace. Bible managementu se vyčerpávajícím způsobem věnuje každému z uvedených okruhů. Většinou čerpá z domácího firemního prostředí, jež má své specifické vlatnosti. Publikace je určena: manažerům, kterým poskytne detailní, vyčerpávající a systematicky uspořádané informace o tom, jak řídit a vést pracovníky studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jako první takto obsahově i formálně zpracovaná česká učebnice. Dozvíte se: co spadá pod pojem management jaké existují teorie řízení a přístupy k řízení že role každého jedince v organizaci je jedinečná a jak vytvářet harmonické vztahy mezi lidmi ve firmě co je organizační kultura a jak řídit např. kulturní změny jak má probíhat efektivní plánování, jaké jsou jeho zásady proč by měla být organizační struktura optimální a jak toho dosáhnout jaké slabiny kontrolních procesů se v praxi vyskytují nejčastěji a jak se jim vyhnout které metody můžete využít při stanovování strategie organizace jak řídit firmu marketingově, co vám prozradí tzv. vnitřní i vnější analýza které činnosti zahrnuje finanční řízení proč řízení lidských zdrojů patří k nejdůležitějším, jak hodnotit i rozvíjet pracovníky jaké známe nástroje a metody řízení jakosti že logistika ovlivňuje řadu dalších firemních činností, jak logistické procesy vyvážit z jakých příčin vznikají v organizaci krize a jak je co nejúčelněji eliminovat které taktiky, kroky i techniky se osvědčují při zavádění a řízení změn jaké jsou klasické znaky špatně řízeného času, jak se vyhnout špatným návykům jak efektivně komunikovat a vhodně motivovat proč není na první pohled snadné připravit a provést prezentaci tak, aby co nejlépe splnila svůj účel že delegování má svá pravidla a jak při něm správně postupovat které typy koučování se nám nabízejí a pro jaké situace se nejlépe hodí jak rozhodovat a řešit problémy, jaké techniky a styly můžeme kdy využít Kniha nabízí množství příkladů z českého a slovenského prostředí, v textu se setkáte s příběhy, které proběhly v domácích firmách, s lidmi, jež autoři potkali během své poradenské praxe. Publikace je pestře členěna, aby čtenář problematiku co nejlépe pochopil. Výklad jej seznámí s poznatky v oblasti, otázky se snaží aplikovat naučené vědomosti na problémy. Případové studie si již žádají, aby čtenář téma zvládl a byl schopen samostatně postupovat v reálných podmínkách. Otázky k případové studii jej navádějí při řešení případové studie a možné modely řešení nalezne potom na konci knihy. A navíc! Titul nabízí desítky interview s řediteli a manažery, kteří sdělují své vlastní a neocenitelné zkušenosti.... celý text
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2005 | Jak řídit a vést lidi |
1996 | Organizační chování |
2006 | Management |
2016 | 25 typů lidí - Jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat |
1994 | Osobní kariéra |