Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru
Vojtěch Bednář
Chcete jako marketingový pracovník připravit skutečně promyšlenou a efektivní propagační kampaň své firmy na sociálních sítích? Potřebujete vědět, odkud začít, na co nezapomenout, jak sledovat účinnost kampaně, jak pracovat s uživateli, jak se vyvarovat chyb, kdy a jak zapojit internetovou inzerci? Uznávaný odborník s detailní znalostí specifik českého Internetu a sociálních sítí zvlášť vás jistou rukou provede jednotlivými fázemi kampaně. Naučíte se vybírat vhodnou sociální síť pro váš záměr, poznávat a pracovat se svým publikem a vyhodnocovat přínos své internetové prezentace. Výklad je obohacen o řadu aktuálních příkladů z praxe, konkrétních tipů a doporučení i varování před krátkozrakými praktikami.... celý text
Přidat komentář
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2011 | Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru |
2011 | Internetová publicistika |
2013 | Sociální vztahy v organizaci a jejich management |
2012 | Strategie vyjednávání |
2015 | Konflikty ve firmách |
Všimnul jsem si, že autor napsal hodně knih, navíc z různých branží. Super, asi je odborníkem na hodně oblastí, každopádně marketing na sociálních sítích to není. :-)