Internetová publicistika přehled
Vojtěch Bednář
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřebné k samostatné tvorbě a publikaci autorských děl na webu i ke spolupráci s redakcemi on-line médií. Publikaci jistě ocení všichni studenti žurnalistiky a mediálních studií, publicisté pracující s on-line médii a píšící pro ně a lidé zajímající se o problematiku fungování žurnalistiky v prostředí internetu. ... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Internetová publicistika. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Internetová publicistika v seznamech
v Přečtených | 7x |
v Knihotéce | 4x |
v Chystám se číst | 3x |
v Chci si koupit | 1x |
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2011 | Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru |
2011 | Internetová publicistika |
2013 | Sociální vztahy v organizaci a jejich management |
2012 | Strategie vyjednávání |
2015 | Konflikty ve firmách |
Poměrně přínosná publikace, která nezastarala tak moc, jak by se mohlo zdát. Nevyhovovaly mi různé boxy a celkově poněkud roztříštěný obsah stránky, občas se objevily i rušivé chyby.